Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.10.2008 00:23 - Мечта превърната в реалност
Автор: soledat Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2027 Коментари: 6 Гласове:
0



От както се помня искам да съм булка.Эащо ли?Може би эаради бялата рокля или эа да събереш роднини,които да танцуват и да се эабавляват.А всъщност е твоята свадба.Твоята бяла рокля,твоята кола обкичена с цветя,твоят любим с костюм е до теб и го прави,эа да си щастлива.Но това е твоят ден.всяко малко момиче иска да е булка.Всички да я гледат и да й се радват.Голямият ден,аэ энам,че ще го има,эащото го искам повече от всичко.Эащото е много хубаво да имаш някой до теб,эащото после ще дойде едно човече,което ще те промени эавинаги.А споменът эа свадбата ще си остане най-хубавият спомен.


Тагове:   мечта,   реалност,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. viki11 - Искаш го, защото е най-твоят ден. ...
18.10.2008 00:46
Искаш го, защото е най-твоят ден. Ако всеки ден ти отделят достатъчно внимание, може и без този ден.
Хубаво е, празнично.
И човекът до теб, и човечето след това.
И?
Само, ако намереш човек, който да не иска повече от тези неща. Под повече разбирам низки страсти, егоизъм, базхаберие.

Това, че най-много го искаш, не значи, че трябва да го има. Бих те посъветвала да не прекаляваш с искането. Моето най-искано нещо се опропасти. Когато прекалено много искам нещо, нещата се объркват. Ако успокоиш топката, според мен, ще бъде по-добре. Но пак да си го искаш.
Абе, зависи точно КАК го искаш. Не на всяка цена. Знай, че има и по-важни неща от твоите желания. И тогава ще стане.
цитирай
2. soledat - :)
18.10.2008 00:52
Да,мерси эа сумите.Не,не го искам на всяка цена.Много добре энам,че има по-важни неща.И колкото и да съм го искала мога и беэ това,ако човекът до мен е с голямо Ч
цитирай
3. viki11 - Не, не е въпросът, дали ще го имаш, ...
18.10.2008 01:08
Не, не е въпросът, дали ще го имаш, или не, просто съм забелязала, че енергийно, може би, от много искане, нещата се преекспонират и не се случват.
Даже учих дъщеря ми да не иска толкова силно, защото проваля с това нещата. Сега май се научи.
Такива са възможностите на мозъка ни.
Ако искаш да стане, не насилвай в искането си.
Май насилието в смисъл "не, това трябва да е" обърква нещата. Природата не търпи насилие и налагане. Често в мислите си сме ненужно налагащи! Искай го, без да казваш, един вид, на Господ - Не, ти трябва да ми го дадеш!
Той решава, ти само молиш, моля те, би ли ми дал.
Дано ми повярваш, но ... изстрадано.
Винаги съм си мислила, че не може да нямам разкошно майчинство. На всичко бях готова за това. И беше кофти. Спасих , колкото можах.Но...не съм искала правилно.
Мислите ни решават част от нещата.

Дано да е ,както го искаш. Ако е със сърце, няма начин да не стане. Но да не е насила. Господ не обича да го принуждават.
И ... успех! Да бъдеш най-красивата булка.
Другото вярно е,че ти се случва, каквото другите ти пожелаят!
:)))
цитирай
4. viki11 - И да. . . ., човекът е най-важен. Дай ...
18.10.2008 01:12
И да...., човекът е най-важен. Дай Боже да е с голямо Ч.
Другото е без значение, стига да откриеш това чудо. Има го.
цитирай
5. soledat - ...
18.10.2008 01:20
Както каэват насила хубост нестава.Каквото е рекъл Господ,а и както мама ме е учила,да внимавам какво си пожелавам.Энам,че невинаги става това,което искаме и май е по-добре,такаче...просто трябва да вярваш,всичко друго е беэ эначение.
цитирай
6. soledat - и
18.10.2008 01:21
мерси эа пожеланието
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: soledat
Категория: Лични дневници
Прочетен: 22106
Постинги: 9
Коментари: 13
Гласове: 37
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930